ENG

EXO香港再開show (林建岳) – 評論文章

韓國娛樂文化強勁,「韓風」席捲亞洲以至全球。人氣男團EXO自二○一二年出道,短短幾年間獲多個樂壇大獎,去年七月開始展開第三次巡迴演唱會之旅。

上個周末,佢哋嚟到香港,一連兩晚喺Asia World Expo舉行「EXOPLANET #3 – The EXO’rDIUM – in HONG KONG」演唱會,今次係佢哋二○一七年首場concert,亦係相隔一年半後再次來港開show。門票一早售罄,除咗本港歌迷之外,亦吸引海外fans專程嚟睇show。EXO抵港當日適逢氣溫急降,不過一班fans熱情不減,冒寒去到機場接機。

演唱會上,EXO九名成員Xiumin、Suho、Lay、Baekhyun、Chen、Chanyeol、D.O.、Kai及Sehun,身穿紅黑西裝登場,以出道歌《MAMA》揭開序幕,全晚換上多個造型,自彈自唱,唱足近四十首歌,又上演濕身舞,絕對落足力。一連兩晚三個多鐘頭嘅concert,好多fans似乎意猶未盡,不過唔緊要,我知道佢哋今年會再嚟香港同埋推出新唱片,相信好快又可以再見面!

音樂無分國界,語言亦唔係溝通嘅障礙,不過EXO嚟到香港開show,都入鄉隨俗,不時用中文同大家溝通,而團隊中唯一來自內地的成員Lay(張藝興)更加講廣東話冧歌迷。佢最近喺廣州拍劇學會了多句廣東話,啱啱好派上用場,為concert增添不少「笑位」,好似一句「食菠蘿油」咁,已經冧曬班fans。

不少年輕朋友鍾情韓星,而家交通愈來愈方便,各地年輕人亦都興起到周邊地區睇show順道旅行。不過本港演出場地向來緊張,今次喺亞洲博覽館開show,雖然離市區較遠,不過對於專程搭飛機來港嘅海外歌手同fans嚟講,位置fit晒。如果將來啟德體育園區嘅場館落成啟用,搭郵輪嚟香港睇show,似乎也是不錯的選擇,更加可以帶旺消費和過夜旅客增長。

(刊於  頭條日報)