ENG

China Tang進駐Las Vegas (林建岳 ) – 評論文章

香港不單港式地道美食琳瑯滿目,世界各地嘅菜式亦都應有盡有。熟悉我嘅朋友都知道,我對美食都有少少心得,亦對經營餐廳十分之有興趣。相比起大型食肆,有時候鬧市中嘅精緻餐館可能更具特色。

一向以高級中菜馳名嘅唐人館餐廳China Tang,位於拉斯維加斯美高梅大酒店MGM Grand嘅新店,近日正式開張。

China Tang第一間店設喺倫敦多切斯特酒店Dorchester Hotel,之後我哋將餐廳帶返香港,喺中環置地廣場同尖沙咀海港城都有分店。

今次China Tang首次進軍美國,希望可以做到美食承傳,將中國美食帶到世界不同地方,為海外顧客帶來中菜美食體驗。

菜式方面,以傳統粵菜同地道港式點心為主,除此之外亦有四川菜、北京菜等。我哋亦去搵唔同食材,嘗試更多新嘅菜式。趁住農曆新年假期,我都有去親身去Vegas試過,出品都非常精緻,水準絕對同我哋喺香港嘅餐廳不遑多讓。

講開又講,繼二月初美國康州一連三日concert之後,張學友《A Classic Tour 學友‧經典世界巡迴演唱會》,二月十七號大年初二喺拉斯維加斯再度開show。

我知道學友當日身體抱恙,但依然keep到一貫的高水準,贏得全場掌聲。

學友向來對concert要求非常高,今次喺美國嘅開show都唔例外。今次concert,佢特別請來曾經參與太陽馬戲團演出嘅特技人員,就連舞台都係由亞洲運送過去,超過五十個貨櫃的設備,空運、海運足足用咗一個多月時間。

仲有,台前幕後工作人員大約二百多人亦都係由亞洲各地飛去美國,如此規模絕對係出盡十足的力量。

其實無論香港地道美食,還是本港流行音樂,都一直深受世界各地朋友喜愛,我哋要思考如何在承傳方面多下功夫,讓香港特式文化繼往開來,走向更廣闊嘅市場。

 

(刊於  頭條日報)