ENG

黎明開騷扮「企鵝」 (林建岳) – 評論文章

相信有關注開我個專欄嘅朋友都知道,農曆新年過後,演唱會一個接一個。其實我都幾鍾意睇騷同聽concert,平時做嘢壓力大,可以放鬆下,絕對係唔錯嘅選擇。

上星期五晚,黎明(Leon)再次喺中環海濱活動空間開騷,僅此一場嘅露天演唱會《Leon’s Penguins in Live 2017》吸引一萬六千多名觀眾,除了本地歌迷之外,更有不少來自內地及海外嘅fans專程嚟香港捧場。露天開騷如果遇上落雨都幾弊,雖然當晚天公作美,不過Leon話「有一隻歌一定要喺度唱……」,帶畀觀眾一首《相逢在雨中》,之後仲邀請嘉賓鄭秀文(Sammi)登台獻唱。

今次演唱會嘅亮點在於「one night stand」,堅係真stand!由於現場不設劃位,一眾fans要同Leon一齊企足成晚,加上當晚氣溫急降,只有十二度左右,要喺寒風中企住聽concert,真係有種南極「企鵝」feel,同今次個主題好match。Leon亦都提前喺facebook留言,提醒「企鵝們」要注意保暖。除此之外,今次演唱會更特別採用電子票,入場時需要scan QR code同核對身份證,希望杜絕黃牛「炒飛」,讓更多人可以入場睇騷。

近來呢類戶外騷愈來愈多,搞戶外騷也是辦盛事,除了要準備一般的舞台燈光聲效之外,仲需要搭建場地等,製作要求比普通室內騷更高。繼去年的4D演唱會之後,Leon事隔一年再次重返中環海濱,今次佢同團隊都特別用心,希望帶畀觀眾更好的體驗。喺「核心」外圍,去年野餐的熱鬧場面似乎不再,不過仍然吸引不少朋友駐足,繼續享受由「核心」散發出來的黎明歌聲。

近年香港多了中環海濱、啟德郵輪碼頭廣場等戶外場地,可以舉辦多種多樣的mega events。我一直期望,香港可以有更多新概念的mega events,這也是我們推廣香港吸引旅客的一個重要策略。

(刊於 頭條日報)