ENG

飲食生力軍 (林建岳) – 評論文章

講到美食,我一向都鍾意嘗試新餐廳新菜式。熟悉我的朋友都知,我最喜歡的不一定是大型食肆,有時候,一些小而精的餐館更有質素。

上星期,我就同埋屋企人仲有一班老友,去撐我一位好友張王幼倫(Michelle)同埋佢囝囝張嘉慶(Adrian)新開張嗰間粵菜館,我仲有幫手剪綵兼試菜。主理嘅大廚係陳日生師傅,Adrian話我知,餐廳起名嗰時,佢就係借咗陳師傅個名,「日生」為「星」,因此,舖頭名就以「星」字為首,起名「星月居」。之前我都有聽過陳師傅個大名,今次終於可以試到佢嘅大作。

菜單入面,有兩道菜我覺得最特別。一道係起首嘅順德鮮拆魚蓉羹,入口後味道層次豐富而不嗆口,仲可以留到空間俾之後嘅菜式,可見處理食材及配料的功力。另一道則是鮮蟹肉炒鮮奶,食材新鮮,調味同鮮奶運用恰當,enhance咗蟹肉嘅鮮味出嚟,額外嘅醋同調味咩都唔駛加。我一向喜歡同老友們輕談淺酙,因此我個人比較着重餐廳嘅setting同裝修設計。嗰度嘅setting以廂房為主要格局,可以同一班朋友自成一國,私隱度都唔錯;裝修設計則係以東方味道為主,同個菜譜都幾夾。

可能大家都知,我都有開餐廳嘅,開一間新嘅餐廳,其實真係要落好多心血同埋精神落去,好多嘢都要自己去handle,尤其是啱啱新開嗰幾個月,好多嘢一定要親力親為去協調去夾,先至會做得好。就算 家,所有餐廳都陸續上晒軌道,我都仲會成日去嘗試搵下新嘅食材、新嘅來源地,同主理嘅大廚交流下心得,讓成間餐廳,愈做愈好。我知道,Adrian仲會有其他進軍飲食界嘅大計,期望佢繼續加油!

(載於頭條日報)