ENG

青年大使推廣香港 (林建岳) – 評論文章

我知道好多青年朋友都熱愛香港,熱心推廣香港旅遊,希望展示香港好客的一面。今日,我就會出席由香港青年協會、旅遊事務署及優質顧客服務協會舉辦嘅「香港青年大使委任儀式」。我擔任旅發局主席以來,都會盡力安排時間出席佢哋嘅典禮。

香港青年大使計劃,今年已經踏入第十七屆。佢哋致力培育青年人成為大使,傳揚主動協助旅客的友善風氣,建立好客文化,增加參加者對香港嘅歸屬感和多元文化認識。我知道新一批香港青年大使已經喺暑假完成一系列培訓,佢哋獲委任之後,就會駐守香港不同景點接待旅客,亦都會參與大型旅遊盛事服務,組織推廣活動,促進大眾了解和欣賞好客同埋優質服務文化;仲有部份大使會於海外的院校裏,籌辦推廣香港及中華文化活動,吸引外地朋友來港旅遊,宣揚香港好客之道。

旅發局一直全力支持呢項別具意義嘅計劃,喺過去一年,青年大使就參與咗旅發局多項大型盛事以及節慶活動,向旅客和市民推廣香港豐富、多元嘅旅遊體驗。有時我出席大型活動時,都留意到青年大使們嘅身影;好高興見到佢哋每一位都殷勤有禮地接待訪港旅客,展示香港好客之都的形象。今日我亦都會代表旅發局,表揚優異嘅青年大使,讚揚和感謝佢哋為香港旅遊付出嘅汗水和努力。我亦期待香港青年大使的生力軍繼續參與更多旅遊推廣活動,發揚熱情好客精神,一齊宣傳香港。

展望下半年,旅發局將會繼續加強推廣,重點吸引過夜旅客,尤其係短途巿場嘅旅客。我哋仲會繼續舉辦多項盛事,好似下星期五起,一連三日於會展舉行嘅「香港電競音樂節」,以及十月舉行嘅單車節、美酒佳餚巡禮,同埋年底嘅除夕倒數等等。另外,隨着高鐵香港段即將通車,相信亦會帶動西九龍總站成為旅遊新熱點,我們會好好把握這項大型基建所帶來的機遇,加強推廣,希望吸引更多旅客。

(刊於頭條日報)