ENG

蘇州過後無艇搭 (林建岳) – 評論文章

上周習主席在香港慶祝回歸二十周年來港視察,提醒我們「蘇州過後無艇搭,大家一定要珍惜機遇、抓住機遇,把主要精力集中到搞建設、謀發展上來」。習主席見證國家發改委與粵港澳三地政府簽署框架協議。中央提出的「一帶一路」戰略及「粵港澳大灣區規劃」,為香港帶來前所未有的機遇。

粵港澳大灣區涵蓋珠三角九個城市及港澳特區,總人口約六千八百萬,本地生產總值約一點三萬億美元,合作發展所帶來嘅經濟潛力,不容忽視。以電影產業發展為例,將知名遊戲作品拍成電影,成為一股新趨勢,不少大型遊戲都相繼實現電影化,取得不錯票房成績。近年內地遊戲產業日益蓬勃,深圳係遊戲研發及創科研究嘅主要基地,擁有豐厚基礎,如果善加利用作為電影主題,可以打造出更多具質素嘅電影。

講到電影拍攝,香港絕對係強項。o依家電影製作好多時都要用到電腦特技效果,荷里活嘅特技班底固然係世界首屈一指,內地電腦科技也水平一日千里,已趕及荷里活嘅水平。就好似即將上映嘅電影《鮫珠傳》(見圖),所有animations 都係由我哋內地電影人自己做。香港同內地可以喺人才培養方面有更多合作,譬如喺前海打造一個電腦特技培訓基地,為電影業提供更多專業技術人才,合力發展華語電影產業。

從電影業發展就可以睇到,融合咗國產片同港產片精髓嘅華語電影,有能力走向更廣闊嘅國際市場。建設大灣區城市群,發展灣區經濟,亦係將各地嘅優勢互補,無論對行業發展,還是整體經濟而言,都將會是無限機遇。

(刊於  頭條日報)