ENG

華仔 支持你 (林建岳) – 評論文章

劉德華事隔八年重踏紅館,上月十五號就開始一連二十場《My Love Andy Lau 劉德華 World Tour – Hong Kong 2018》演唱會,希望同歌迷觀眾一齊度過聖誕跨年。可惜喺上星期五晚嗰場,華仔因為喉嚨發炎突然失聲,無法繼續演出。嗰晚我一知道,我同好多朋友都好擔心佢嘅情況。之後亦知道佢病況唔輕,往後幾日幾場演唱會亦都受到影響。

我一直都好支持華仔嘅演出,今次佢舉行跨年演唱會,我知道唔少fans都十分期待,尤其係平安夜同除夕夜嗰幾場。記得上星期平安夜嗰場,舞台仲特意換上聖誕裝飾同佈置,華仔仲同全場fans一齊合唱聖誕歌,現場氣氛真係好high。可惜,佢最後因為確診流感而要休息,佢自己都話,「真的……很不好意思,深深向所有受影響的大眾們致歉」。

我同華仔認識咗好多年,我相信如果唔係因為病情失聲而逼不得已,任何情況下,佢絕對會選擇一路唱落去。我十分認同對於一名專業歌手嚟講,健康同演出水準同樣重要,更何況是對自己演出要求極高嘅artist,一定會make sure演出質素,我相信呢個亦都係對fans同觀眾負責任嘅做法。

對於取消演出嘅後續安排,不少觀眾千辛萬苦撲飛,我絕對明白補場係好過退錢。我知道華仔佢哋已經入紙向紅館申請今年十二月份嘅場地,希望能夠安排補場演出,相信今個月底之前可以有消息。如果成功租用場地,觀眾仍可選擇補場或者退票;若果申請失敗,亦會馬上安排退票。今次受影響七場演唱會嘅朋友,記得保留好門票,等待華仔佢哋公佈最新消息。

我知道華仔𠵱家嘅狀況已經好轉,相信好快可以康復,希望佢身體可以ready,同各位見面。相信佢之後每一場嘅演出,都一定會一如以往地全力以赴,絕不留力。最後,大家也要在寒冷的天氣,注意身體!

(刊於頭條日報)