ENG

沒電油味的賽車 (林建岳) – 評論文章

一連兩日的Formula E電動方程式錦標賽香港站,上周末在中環海濱上演,賽會宣佈吸引約兩萬人次進場。我星期日都有入場欣賞,場內氣氛唔錯,仲見到唔少車迷喺場外IFC商場同埋附近行人天橋圍觀,大家都用唔同方法在場內場外參與呢場香港盛事。

Formula E幾經波折終於可以落戶香港,體育競技之外,仲可以向外宣傳香港,為旅遊業帶來活力。今次Formula E將中環CBD化身賽道,以維多利亞港為背景,途經香港大會堂、IFC、中環渡輪碼頭等地標,算得上係香港最正地段之一。今次雖然係香港第一次喺中環辦賽車賽事,不過,依我現場所見,氣氛不俗。雖然沒有一般賽車的電油味,卻為香港人在中環核心區帶來了一場咁有速度嘅體育盛事。

當然,我都聽到有老友或許說賽事安排仍有進步空間,譬如部份賽道可以闊啲長啲。不過,今次只係香港首度舉辦Formula E呢項大型賽事,我相信大會一定會累積經驗,研究未來如何優化,使活動能夠搞得愈來愈好。另外,有朋友同我講,部份大會門票好似有啲貴,但其實我們都明白,籌辦賽車所花嘅資金絕對唔少,其他地區嘅賽車門票收費可能仲高昂。我覺得,新加坡有F1吸引賽車遊客,而我哋香港依家都有FE,相信可以為香港嘅旅遊業帶來新動力同新元素。

其實澳門也好、新加坡也好,賽車每年都會吸引世界各地的車迷慕名觀賽,為當地帶來旅客。如果Formula E可以固定成為香港年度體育盛事,搞得更加有聲有色,絕對有助維持旅客嘅新鮮感,擴大客源,吸引旅客再來。我相信,舉辦更多盛事,絕對有助推廣香港、亦為旅遊業發展帶來更多機會。

最重要,係可以鞏固香港作為「亞洲盛事之都」嘅地位。

(刊於頭條日報)