ENG

水原希子情迷香港遊 (林建岳) – 評論文章

今日大年初七,人日,祝大家生日快樂!喺度我許番個願:希望香港旅遊業愈來愈興旺。

發展旅遊,要開拓不同客源市場,近年旅發局加大力度向海外推廣香港,重點吸引過夜旅客。最近我哋再次出擊,去到台灣、首爾、北京和曼谷等地區,向當地業界及傳媒推介全新香港品牌「盡享‧最香港」(Best of all, It’s in Hong Kong),最新一站係上周嘅東京。

我經常諗,點樣先可以更好地向旅客推介香港特色。喺東京舉行嘅發佈會,旅發局推出以時尚、美食、親子遊,以及大自然景色為主題嘅四條全新宣傳片,由港人嘅角度去遊歷香港、感受香港,帶領旅客跟隨我們腳步發掘最地道旅程。其實,好多旅客都嚟過香港,今次我哋推出「盡享‧最香港」嘅概念,正正希望向旅客介紹「最香港、最local」一面,就好似四段新短片中,食雲吞麵、幫襯大排檔、逛金魚街、深水埗布街、大澳等等,品嚐香港人鍾意嘅地道美食,走入各區體驗不同景色和文化,領略新舊融合、中西薈萃的都市魅力。

我哋仲請到兩位日本「香港迷」義務做「代言人」,一位係人氣強勁嘅影星水原希子,另一位係銀座久兵衛主廚今田洋輔,佢喺日本飲食界地位崇高,好榮幸有呢兩位份量十足嘅名人同大家分享香港旅遊體驗,我即場頒發「星級香港迷」證書多謝佢哋支持。至於香港點樣俘虜兩位「星級香港迷」?水原希子嚟過香港好多次,好熟悉呢度,佢除咗推薦旅客去南丫島食海鮮體驗漁村悠閒之外,原來佢每次嚟到都一定晨早起身去食皮蛋瘦肉粥,絕對係佢至愛!我真係估唔到頂級大廚今田洋輔,亦都同我一樣鍾情香港地道美食,仲從中找到靈感創作壽司。

過去一年,訪港的過夜旅客約有二千六百五十五萬人次,約佔整體訪港旅客近五成,其中以短途市場的升幅較為顯著。今年旅發局會繼續加強海外市場嘅推廣,以及舉辦mega event並加入更多新元素,希望可以吸引更多過夜旅客,做旺本港旅遊業,做足「好客之都」的宣傳。

(刊於 頭條日報)