ENG

旅業下半年挑戰多 (林建岳) – 評論文章

  轉瞬間二○一八年已經過半,近日我都有同傳媒朋友相聚,講講上半年旅遊業表現,分享下半年嘅推廣策略,亦向各位傳媒朋友請教一下對香港旅業前景的看法。睇返數字,今年上半年整體訪港旅客約有三千萬人次,增長達一成,長途市場及新市場旅客數字亦有平穩增長,總體而言表現確實不俗。

預期下半年受到環球經濟波動影響,旅遊業面對不同挑戰,旅發局將繼續加強推廣,重點吸引短途巿場過夜旅客。我哋一方面會加強與航空公司,特別是同廉航合作,推出不同旅遊產品;另一方面亦會繼續以家庭同年輕客群作為重點,配合不同大型活動推廣,包括香港電競音樂節以及單車節等,豐富年輕客群嘅訪港體驗。

講到mega event,焦點必定係十月嘅「香港美酒佳餚巡禮」(Wine & Dine)。今年係Wine & Dine十周年,我哋希望可以進一步擴大場地規模,同時亦計劃引入更多不同類型的新元素,希望可以提升入場人士的品酒體驗。至於由11月開始嘅「香港郊野全接觸」,我哋就計劃介紹多條行山徑及單車旅遊路線,以及地質公園的特色景致,希望讓旅客感受香港大自然嘅一面。

除此之外,「一程多站」旅遊亦是近年主要推廣策略,我知道不少旅客都鍾意「一程多站」嘅旅遊模式,以香港為起始站之後轉往不同地方繼續旅遊。嚟緊下半年,港珠澳大橋以及高鐵香港段將會通車,加上郵輪旅遊嘅拓展,「一程多站」旅遊路線將更加豐富、更具特色,我哋計劃緊推出新特輯,同時亦會同業界合作,推廣全新「一程多站」旅遊體驗。

希望下半年可以繼續keep住旅客增長勢頭,我相信隨着高鐵、港珠澳大橋通車,以及大灣區區域旅遊的發展,將會為香港旅遊業帶來更多機遇。

(刊於頭條日報)