ENG

好戲連場 (林建岳) – 評論文章

一年一度嘅上海國際電影節係華語電影嘅盛會,每年都會有多部新片登場亮相,今年都唔例外。不少香港電影人有份拍攝嘅電影都有參展,當中包括《建軍大業》、《鮫珠傳》、《俠盜聯盟》等。

上個周末,我飛咗轉上海,參加今年電影節。星期六晚出席「博納之夜」酒會,不知不覺間,博納影業成立十八周年,我同于冬亦識咗十八年,我哋合作過很多部電影,包括嚟緊八月上映嘅鉅作《建軍大業》。

《建軍大業》係「建國三部曲」嘅第三部,亦係解放軍建軍九十周年嘅獻禮片。星期日喺上海舉行發佈會,導演劉偉強、監製黃建新及一眾演員劉燁、朱亞文、王景春、歐豪、劉昊然、馬天宇、吳樾、張天愛等齊齊亮相。

呢部電影最大亮點係由一批「小鮮肉」擔綱主演,齣戲講嘅係一九二七年南昌起義前後嘅一段歷史,佢哋飾演嘅角色全部入木三分,重現當年年輕革命先輩嘅意氣昂揚。我有睇過試片,可以同大家講,呢部電影絕對係值得期待!

除此之外,嚟緊八九月推出嘅,仲有內地年輕導演楊磊執導、陳嘉上監製嘅古裝奇幻片《鮫珠傳》,同埋馮德倫執導、劉德華監製嘅《俠盜聯盟》。不得不提嘅係,《鮫珠傳》有不少動畫後期製作,所有animations都係由我哋中國電影人自己做,絕對係一部高水準電影。可以睇到嘅係,今次我哋亮相嘅不少都係合拍片,其實經過多年發展,兩地電影合作已經愈來愈緊密,而如今嘅華語電影,融合咗國產片同港產片精髓,走向更廣闊嘅國際市場。

(刊於 頭條日報)