ENG

在「核心外圍」野餐 (林建岳) – 評論文章

呢個星期,城中最hit 話題之一,肯定係黎明4D in Live 演唱會。為慶祝入行三十年,黎明再次在香港舉行個唱。這是他首個不在紅館的大型演唱會,選址在中環海濱活動空間,全新搭建巨型全天候恒溫帳篷,並配合4D 立體視覺及環迴立體聲現場感觀效果,每場只限四千五百名觀眾……可惜,做entertainment 嘅都知,如果個event 出現在港聞而非娛樂新聞,由C1 版面去咗A1,九成都係危機。

為了保障歌迷安全,我們臨時取消了第一場演唱會。面對危機,黎明第一時間親自站出來坦誠交代情況。之後的二十四小時,他多次透過fb 向大家update事情進展,亦有釐清一些誤解。在那二十四小時當中,Leon 及他的團隊盡力將問題一一解決。一位artist,有如此承擔,如此觸覺,贏得歌迷及公眾的體諒。我同Leon 合作咁多年,深知他的為人,我一定會繼續沿途支持他。

在香港,戶外4D 演唱會是新嘗試。本來係一件盛事,但在籌備過程中出現問題,是我們的責任。我都好唔開心,因為冇辦法將全新概念的4D 效果呈現在香港觀眾眼前。然而,這個情況,整個團隊都要吸收經驗,是一次學習,也是寶貴的一課。我十分期望,香港可以有更多新概念的mega events。舉辦多種多樣的mega events,正是我們推廣香港吸引遊客的一個重要策略。

開show 呢幾晚,當我放工離開辦公室經過添馬公園,都見到唔少朋友聯同三五知己,在「核心」外圍,一邊野餐,一邊享受因為拆咗帳篷而由「核心」散發出來的黎明歌聲。坎坷過後唔只有show 睇,仲由危機變成體諒,再變成與眾同樂。如Leon 廣告金句:「要贏人先要贏自己。」面對今次危機,他就做了一個好靚嘅示範。

在此,我再次多謝大家的體諒及支持!更衷心多謝所有人的幫忙!