ENG

友誼的小船 (林建岳) – 評論文章

香港樂壇就好似一個大家庭,歌手、作曲人、填詞人,大家平時都係好朋友,不過好似王菀之(Ivana)同張敬軒(Hins)咁,喺舞台上如此有默契,都幾難得。

上個周末,Ivana同Hins首次合作開concert《The Magical Teeter Totter張敬軒•王菀之演唱會2017》,一連四晚於紅館上演。開Show當然要有主題曲,今次佢哋特別合唱新作《友誼的小船》,並推出音樂EP。演唱會上,Ivana更以黑天鵝造型為觀眾帶來一段辣身舞,令人眼前一亮。我知道佢早前練舞嗰陣受咗傷,𠵱家都仲要戴住腰封,加上近日患感冒,都咪話唔辛苦。不過佢話上到舞台就忘記痛楚,要傾力演出,將最好嘅一面帶畀觀眾,佢呢種精神非常值得欣賞。

不少朋友都知道,Ivana同Hins係樂壇出名感情要好嘅一對「皇上皇后」,其實佢哋早在十多年前,啱啱出道嗰陣已經相識,當時兩人都係環球唱片公司嘅歌手,曾經一齊出過音樂專輯,可以話係識於微時。多年來佢哋有過多次合作,一直都老友鬼鬼、默契十足,喺舞台上點玩都得。就連佢哋嘅fans都希望兩人可以一同踏上紅館,為呢份友誼加冕,如今一連四場演唱會終於圓滿落幕,背後牽線嘅正正係呢份十多年嘅友誼同默契,真係十分難得。

不少歌手都希望嘗試更多不同發展方向,譬如Ivana,我知道佢除了專注於歌唱事業之外,近年亦向舞台劇、電影、電視劇等多方面發展,前途廣闊。佢二○一四年首次參與電影演出,即憑藉《金雞SSS》榮獲金像獎「最佳新演員」、「最佳女配角」等多個獎項,初次拍戲就有此成績,絕對唔容易。雖然近年兩人發展方向各有不同,不過呢份友誼依然喺度。

(刊於  頭條日報)