ENG

光雕匯演有得睇有得玩 (林建岳) – 評論文章

旅遊對我來說,不單是公共服務,更是我熱愛鑽研嘅興趣及課題。無論為公務定係假期到世界唔同地方遊歷時,在網絡也好、報紙電視也好,一談及香港,代表香港的圖片,九成都係維多利亞港同埋文化中心、鐘樓,佢哋已經成為香港嘅地標。如果你嚟香港冇睇過維港,就真係唔係好算嚟過。尖沙咀維港一帶,最受歡迎景點,當然唔少得鐘樓同埋香港文化中心。

由旅發局主辦嘅新一輪「閃躍維港」3D光雕匯演載譽重來,今晚就喺文化中心及尖沙咀鐘樓拉開序幕。躍動的光影,強烈的節奏,簡直係視聽雙重震撼。今次「閃躍維港」3D光雕匯演以全新概念呈現,有別於以往文化中心外牆嘅平面投影,今次匯演範圍將伸延至文化中心廣場整個空間,近六十組激光將從廣場四方八面交織投射,為觀眾帶來更豐富及具層次感嘅立體視覺效果。

今次我哋更首度引入互動元素,讓觀眾「有得睇、有得玩」。尖沙咀鐘樓會變身成互動遊戲「Fun-O-meter」,大家只要去到香港文化中心廣場水池位置,按一下屏幕,就可以喺鐘樓外牆上,睇到自己嘅Fun Fun指數。同場仲有由澳洲嚟嘅DJ,着住件特製發光舞衣,喺強勁音樂燈光下狂舞,十足十派對狂熱。

唔知大家仲記唔記得,香港一四年首次推出「閃躍維港」3D光雕匯演,呢三年來,有夏日海底世界、沙灘城堡奇幻場景,有冬日聖誕精靈、聖誕鹿等不同主題內容嘅3D光雕匯演喺維港上演,吸引不少旅客及市民觀賞。其實,雪梨、東京、台灣等多個城市都曾上演立體光影show,但有朋友同我講,香港嘅光雕匯演,加上維港兩岸夜景做襯托,真係fit到爆。

近月訪港旅客走勢回穩,根據旅發局數字,六月訪港旅客跌幅收窄,來自國際市場及內地過夜旅客數字都錄得增長。我哋會繼續努力為旅客精心籌劃一連串多姿多采嘅節目,令我哋市民、各地旅客能好好享受呢個難忘夏日之旅。

(刊於 頭條日報)