ENG

《建軍大業》不容錯過 (林建岳) – 評論文章

電影《建軍大業》將於嚟緊星期日喺灣仔會展舉行香港首映禮,八月三號正式上映。呢部電影係繼《建國大業》、《建黨偉業》之後,「建國三部曲」嘅第三部,亦係香港同內地電影業界,為慶祝中國人民解放軍建軍九十周年作出的莊重獻禮。

《建軍大業》由香港導演劉偉強執導、內地導演黃建新監製,講嘅係一九二七年南昌起義前後,革命先輩們喺極其艱苦嘅環境下建軍嘅一段歷史。今次演員陣容相當龐大,我哋特別挑選一批年輕實力派演員擔綱主演,佢哋飾演嘅角色全部入木三分,重現年輕革命先輩嘅意氣昂揚。

除此之外,氣勢磅礡嘅爆破場面,亦係呢部電影嘅一 絕對係落足工夫,尤其係喺拍攝「三河壩戰役」一場戲時,劇組親手搭建結構複雜嘅戰壕,數百位演員「打」了一個月,爆破組每日埋下嘅炸點均有數百個之多。喺拍攝「南昌起義」時,實拍爆破火舌直衝三層建築物樓頂,再加上連環炸點組合爆破所帶來的視覺衝擊,相信一定可以為觀眾帶來親臨其境嘅觀感刺激。

今個月初,國家第一艘航母遼寧號編隊訪港,展現解放軍「威武之師、文明之師」的風貌,掀起香港社會一股撲飛潮,也牽動了無數港人嘅愛國心。今次《建軍大業》再現人民解放軍在極其艱苦的環境下,成軍、建軍、強軍的輝煌歷史,相信可以加深市民對解放軍歷史嘅認識。可以同大家講,呢部電影絕對不容錯過!

(刊於 頭條日報)