ENG

MAMA勁閃 (林建岳) – 評論文章

熟悉韓流的朋友都一定會知道MAMA有幾閃有幾勁。MAMA,就係Mnet Asian Music Awards,唔單止係韓國年度音樂盛典,更加係亞洲最大最頂尖音樂頒獎禮。今晚,MAMA就會喺Asia World Expo盛大舉行!自二○一三年起,我哋寰亞Media Asia已經係連續第四年成為MAMA嘅共同製作單位。

今晚MAMA絕對係三個字,就係「閃」!出席今晚頒獎禮嘅有南韓人氣組合EXO、防彈少年團(BTS)、GFriend、 Seventeen、TWICE、I.O.I、NCT DREAM等等。頒獎嘉賓更加係陣容鼎盛,有今年人氣韓劇《雲畫的月光》嘅主角朴寶劍和金裕貞,以及早前本港電視台熱播韓劇《來自星星的你》嘅演員安宰賢。除此之外,更加有出爐青龍影帝李秉憲,一眾韓星包括車勝元、張赫、河智苑、韓孝珠、韓智敏、朴敏英、朴基雄、李智雅、徐康俊、朴敍俊、朴河宣、申惠善、模特兒姜勝賢等,絕對有睇頭!

每年大會都會邀請一位重量級巨星擔任壓軸頒獎嘉賓,去年由周潤發頒年度歌手獎,今年大會就邀得Leon黎明擔任壓軸嘉賓登場頒發大獎。

MAMA不止會在亞洲、歐洲、北美、大洋洲四大洲同時播放,同時也透過互聯網、手機等多元方式播出,希望超越國籍、種族和世代,讓全球音樂fans可以互相交流,希望是一場幾十億人一起享受的國際音樂盛典。韓國大會日前在記者會都交代,連續五年在香港舉行的原因,係因為大會要為頒獎禮做全球直播,因此需要位置便利、有穩定系統及基礎設施的地方,而香港就係首選。

因此,我們常說,會展旅遊(MICE)係一個香港旅遊的重要板塊,展覽、大型會議同埋大show的場地都十分緊張。

如果香港要繼續喺呢一個板塊擴展,就一定要探討如何增加會展場地了!

(刊於頭條日報)